مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 13:502021-04-12سياسي

خواستار حمایت برای تشکیل هیات امنا و تاسیس و راه اندازی خانه هنرمندان کهگیلویه


نماینده مردم کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده حمایت مقام عالی وزارت برای تشکیل هیات امنا و تاسیس و راه اندازی خانه هنرمندان کهگیلویه را خواستار شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده حمایت مقام عالی وزارت برای تشکیل هیات امنا و تاسیس و راه اندازی خانه هنرمندان کهگیلویه را خواستار شد.

سید محمد موحد با اشاره به ظرفیت های شهرستان بهمیی افزود: فرهنگسرای شهر لیکک و سینمای این شهر نیازمند تخصیص اعتبار ویژه جهت تکمیل و بهره برداری است.

وی با اشاره به برگزاری شب های شعر بلادشاپور که هرسال بصورت ملی در شهر تاریخی دهدشت برگزار می شود، تصریح کرد: این رویداد بزرگ نگاه ویژه وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی را می خواهد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده با توجه به مشکلات و آسیب های اجتماعی در شهر دیشموک اظهار کرد: سالانه جشنواره ملی فیلم کوتاه کهگیلویه برگزار می شود و انتظار می رود این جشنواره بدلیل تاثیر گذاری فرهنگی و هنری از جانب وزارت ارشاد حمایت جدی شود.

موحد با اشاره به اینکه منطقه کهگیلویه زادگاه شاعر و هنرمند کشوری زنده یاد حسین پناهی می باشد انتظار داریم اعتبار ملی برای برگزاری جایزه سالانه ملی شعر و نمایش بنام آن هنرمند فقید تخصیص داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواستار حمایت برای تشکیل هیات امنا و تاسیس و راه اندازی خانه هنرمندان کهگیلویه

خواستار حمایت برای تشکیل هیات امنا و تاسیس و راه اندازی خانه هنرمندان کهگیلویه