مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 13:352021-04-12بين الملل

واقعیت ها و آمار تکان دهنده از کمک های نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی


وزیر دفاع آمریکا، عالی ترین مقام دولت جدید این کشور روز یکشنبه وارد اراضی اشغالی شد و با همتای صهیونیستی خود پیرامون مسائل منطقه ای و قراردادهای نظامی دوجانبه بحث و تبادل نظر کرد.

- وزیر دفاع آمریکا، عالی ترین مقام دولت جدید این کشور روز یکشنبه وارد اراضی اشغالی شد و با همتای صهیونیستی خود پیرامون مسائل منطقه ای و قراردادهای نظامی دوجانبه بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، با سفر لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا به اراضی اشغالی، حرف و حدیث ها درباره کمک های نظامی آمریکا به این رژیم، تأثیر این کمک ها بر برتری کیفی رژیم صهیونیستی و وابستگی این رژیم به حمایت آمریکا و نیز مواضع مخالف با تداوم این کمک ها دوباره قوت گرفته است.

کمک هایی که آمار و حقایق موجود درباره آن بسیار تکان دهنده است که در زیر می آید: کمک های نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی از سال 1949 شروع شده و ارزش آن به میلیون ها دلار رسیده است اما همکاری نظامی دوجانبه عملا در سال 1952 با امضای توافقنامه حمایت لجستیکی دوجانبه و به دنبال آن توافقنامه همکاری دوجانبه سیاسی و امنیتی شروع شد.

از سال 1958 رژیم صهیونیستی دریافت کمک های امنیتی و نظامی از ایالات متحده را آغاز کرد و دریافت این کمک ها پس از جنگ 1967، پس از پایان روابط امنیتی فرانسه با رژیم صهیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعیت ها و آمار تکان دهنده از کمک های نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی

واقعیت ها و آمار تکان دهنده از کمک های نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی