مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 13:152021-04-12اجتماعي

تبدیل خیابان ولیعصر به پیاده راه برای حفظ درختان آن


عبور و مرور وسایل سنگین از خیابان ولیعصر باعث کوبیده شدن خاک می شود و چون تنفس درخت از ریشه درخت می گیرد، اگر خیابان ولیعصر تبدیل به باغ راه شود می توان کارهای ویژه ای برای حفظ درختان آن انجام داد.

- شهردار منطقه 11 گفت: عبور و مرور وسایل سنگین از خیابان ولیعصر باعث کوبیده شدن خاک می شود و چون تنفس درخت از ریشه درخت می گیرد، اگر خیابان ولیعصر تبدیل به باغ راه شود می توان کارهای ویژه ای برای حفظ درختان آن انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نصرالله آبادیان درباره وضعیت درختان خیابان ولیعصر در این منطقه با بیان اینکه مصوبات کمیته صیانت از درختان ولیعصر در سازمان بوستان ها به شهرداری ابلاغ و اجرا می شود، گفت: 106 اصله درخت کهنسال در منطقه 11 وجود دارد که دارای پرونده گیاه پزشکی هستند، نقشه جانمایی برای آنها تهیه و به صورت ماهانه و هفتگی توسط کارشناسان مرکز آموزش کلینیک گل و گیاه منطقه و کمک هیات های علمی دانشگاهها پایش می شوند همچنین 41 اصله درخت خطرآفرین خشک، سربرداری شده است و هیچ درخت خشکی با تاج در این منطقه وجود ندارد و اطلاعات درختان خشک به کمیسیون ماده 7 سازمان بوستان ها برای اخذ رای جمع آوری آن ها ارسال شده است.

وی با بیان اینکه معمولا نقاطی که درخت های کهنسال وجود دارند به ساختمان های قدیمی مشرف و بافت قدیمی و میراثی دارند، اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل خیابان ولیعصر به پیاده راه برای حفظ درختان آن

تبدیل خیابان ولیعصر به پیاده راه برای حفظ درختان آن