مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 12:452021-04-12پزشكي

تکمیل ظرفیت بستری بخش کرونایی دو بیمارستان در کردستان


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: متاسفانه به دلیل افزایش تعداد مبتلایان کرونا در استان ظرفیت بستری بیمارستان توحید سنندج و امام حسین (ع) بیجار تکمیل شده است.

- سنندج-معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: متاسفانه به دلیل افزایش تعداد مبتلایان کرونا در استان ظرفیت بستری بیمارستان توحید سنندج و امام حسین (ع) بیجار تکمیل شده است.

ابراهیم قادری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روند افزایش مبتلایان و بیماران نیازمند به بستری در استان با شیب صعودی ادامه دارد و ظرفیت بستری بیمارستان توحید سنندج و بیمارستان امام حسین (ع) بیجار تکمیل شده است.

وی افزود: با تکمیل ظرفیت پذیرش و بستری بیمار در بیمارستان توحید سنندج، هم اکنون بیماران نیازمند به بستری در بیمارستان بعثت این شهر پذیرش می شوند و قرار است بیمارستان تأمین اجتماعی نیز زیر بار برود.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تا 10 روز آینده افزایش شدید بستری در مراکز درمانی استان را همچنان شاهد خواهیم بود.

قادری افزود: ظرفیت نمونه گیری از افراد مشکوک مبتلا به کرونا در حال حاضر در استان دو برابر شده و از 700 تست روزانه به یک هزار و 500 تست افزایش یافته و تا سه هزار تست در روز هم قابل افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ظرفیت بستری بخش کرونایی دو بیمارستان در کردستان

تکمیل ظرفیت بستری بخش کرونایی دو بیمارستان در کردستان