مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 12:302021-04-12پزشكي

35 درصد تست های کرونا در کرمانشاه مثبت می شود!


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به افزایش موارد مثبت کرونا در استان گفت: در حال حاضر 30 تا 35 درصد تست های گرفته شده مثبت می شود.

- ایسنا/کرمانشاه معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به افزایش موارد مثبت کرونا در استان گفت: در حال حاضر 30 تا 35 درصد تست های گرفته شده مثبت می شود.

دکتر ابراهیم شکیبا با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان کرونا در استان در روزهای اخیر، گفت: در روزهای اخیر شاهد افزایش شمار مبتلایان کرونا هستیم و موارد مثبت تست های کرونا به سرعت در حال افزایش است.

وی با اشاره به انجام روزانه بیش از 2500 مورد تست PCR و تست سریع در استان، گفت: متاسفانه در روزهای اخیر 30 تا 35 درصد موارد این تست ها مثبت می شود و این درحالی است که پیش از شروع موج چهارم تنها 10 درصد تست ها مثبت می شد.

شکیبا گفت: این افزایش موارد مثبت به شدت نگران کننده است، چرا که به دنبال افزایش موارد مثبت، تعداد بستری ها در هفته های آینده افزایش چشمگیری پیدا کرده و به دنبال آن نیز تعداد بیماران بدحال و فوتی کرونا افزایش می یابد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به کاهش سطح رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه، گفت: متاسفانه در هفته های اخیر شاهد کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی، بویژه استفاده از ماسک در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 درصد تست های کرونا در کرمانشاه مثبت می شود!

35 درصد تست های کرونا در کرمانشاه مثبت می شود!