مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 12:252021-04-12ورزشي

برگزاری رقابتهای فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان با حضور 8 تیم در کیش


رییس فدراسیون ناشنوایان از برگزاری رقابتهای انتخابی المپیک ناشنوایان خردادماه به میزبانی کیش تنها در رشته فوتبال خبر داد.

- رییس فدراسیون ناشنوایان از برگزاری رقابتهای انتخابی المپیک ناشنوایان خردادماه به میزبانی کیش تنها در رشته فوتبال خبر داد.

مهران تیشه گران در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: رقابت های انتخابی المپیک ناشنوایان قرار بود 10 خرداد با حضور تیم های خارجی در جزیره کیش برگزار شود که به دلیل عدم اعلام آمادگی تیم های خارجی در رشته بسکتبال، این مسابقات تنها در فوتبال برگزار خواهد شد.

وی از عراق، مالزی، تایلند، کره، قزاقستان، ازبکستان و افغانستان به عنوان 7 تیم شرکت کننده در مسابقات انتخابی المپیک ناشنوایان در رشته فوتبال نام برد و گفت: این تیم ها طی ارسال نامه رسمی به کنفدراسیون آسیا، آمادگی خود را برای حضور در مسابقات انتخابی فوتبال که خرداد در جزیره کیش برگزار می شود، اعلام کرده اند و مشکلی برای برگزاری مسابقات فوتبال نداریم.

تیشه گران علت تعویق برگزاری مسابقات انتخابی المپیک در رشته بسکتبال را عدم اعلام آمادگی تیم های خارجی عنوان کرد و افزود: متاسفانه در رشته بسکتبال به دلیل اعلام آمادگی تنها یک تیم برای شرکت در انتخابی المپیک، امکان برگزاری مسابقات وجود نداشت و با تصمیم کنفدراسیون آسیا، این مسابقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رقابتهای فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان با حضور 8 تیم در کیش

برگزاری رقابتهای فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان با حضور 8 تیم در کیش