مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 12:202021-04-12ورزشي

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن: بی تجربگی قهرمانی را از ما گرفت


سرمربی تیم بسکتبال بانوان ذوب آهن گفت: جوانی و بی تجربگی بازیکناش موجب شد تا قهرمانی را از دست بدهند.

- سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن: بی تجربگی قهرمانی را از ما گرفت ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال بانوان ذوب آهن گفت: جوانی و بی تجربگی بازیکناش موجب شد تا قهرمانی را از دست بدهند.

فرحناز شمس پس از نایب قهرمانی در لیگ دسته دو و راهیابی به لیگ دسته یک، در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: بازیکنان ما فصل گذشته در لیگ جوانان کشور شرکت داشتند، امسال به دلیل محدودیت های کرونایی که وجود داشت لیگ جوانان برگزار نشد و ما در لیگ دسته دو شرکت کردیم.

وی افزود: تیم ما از ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و نسبت به دیگر تیم ها سن کمتری دارد، خوشبختانه در دور مقدماتی، پلی آف و حتی نیمه نهایی عملکرد خوبی داشت و توانست سهیمه لیگ یک را کسب کنند.

در فینال نیز خیلی خوب ظاهر شد، اما به دلیل بی تجربگی قهرمانی را از دست دادیم، به عنوان مربی، امید دارم که با حمایت، این تیم بتواند سالهای آینده یک پشتوانه خوب برای تیم بسکتبال بانوان استان شود.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان ذوب آهن در خصوص برنامه های آینده تیمش برای حضور در لیگ دسته یک گفت: با توجه به شرایط، نزدیک به دو ماه استراحت خواهیم داشت، بعد از آن بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون تمرینات مدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن: بی تجربگی قهرمانی را از ما گرفت

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن: بی تجربگی قهرمانی را از ما گرفت