مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 12:152021-04-12ورزشي

برنامه های سال 1400 فدراسیون پهلوانی تشریح شد


دومین نشست مسئولان فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با حضور وزیر ورزش و جوانان جهت ارائه برنامه های سال 1400 برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، در این نشست که امروز دوشنبه 23 فروردین ماه 1400 با هدف ارائه برنامه های سالجاری فدراسیون در محل وزارتخانه برگزار شد، سیدعبدالحمید احمدی (معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان) و ژاله فرامرزیان (معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان) نیز حضور داشتند.

در این نشست باران چشمه ضمن ارائه برنامه های سال 1400 در حوزه های مسابقاتی، فرهنگی، آموزشی و … به همراه برآورد هزینه و بودجه مورد نیاز در خصوص اهم مشکلات، موانع و چالش های موجود در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، گزارش مسبوطی را به استحضار مقام عالی وزارت ورزش و جوانان رساند.

از جمله مهمترین برنامه های سالجاری فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی می توان به رویدادهای ورزشی و مسابقاتی در مقاطع نونهالان، نوجوانان جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان (در مجموع 35 برنامه)، برگزاری مسابقات کشورهای محور مقاومت یادواره پهلوان شهید سپهبد پاسدارحاج قاسم سلیمانی، برگزاری رویدادهای آموزشی شامل: دوره های مربیگری، داوری، مدرسی، مرشدی، نشست های کمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های سال 1400 فدراسیون پهلوانی تشریح شد

برنامه های سال 1400 فدراسیون پهلوانی تشریح شد