مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:552021-04-12اقتصادي

2 میلیون هکتار از منابع ملی سمنان سنددار شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون، سند اراضی منابع ملی و طبیعی استان به میزان دو میلیون هکتار صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی استان سمنان، جعفر مرادی حقیقی در زمینه اجرای طرح کاداستر اراضی ملی اظهار کرد: در سالی که گذشت، تعامل بسیار خوبی با سازمان ثبت اسناد و املاک برقرار شد و نتیجه آن اقدامات چندین برابری در اخذ سند کاداستر اراضی ملی بود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: تلاش های انجام شده به منظور سیاست های ابلاغی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور برای اجرای برنامه های 9 در 99 از ابتدای سال گذشته تاکنون سند اراضی منابع ملی و طبیعی استان به میزان دو میلیون هکتار صادر شده است.

مرادی حقیقی افزود: با همکاری دستگاه قضایی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان از بدو شروع حدود هفت میلیون هکتار از اراضی ملی استان ثبت شده و کل اسناد اخذ شده پنج میلیون و 230 هزار هکتار دارای سند تک برگ شد و تا پایان سال جاری کلیه عرصه های منابع طبیعی با تخصیص اعتبار سنددار خواهد شد و همچنین انجام تثبیت و اخذ سند برای کلیه اراضی ملی گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیون هکتار از منابع ملی سمنان سنددار شد

2 میلیون هکتار از منابع ملی سمنان سنددار شد