مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:502021-04-12اقتصادي

پروژه «میلاد» به بانک شهر فروخته شد


مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران گفت: پروژه «میلاد» یا همان گود برج میلاد بالاخره پس از 10 سال با فسخ قرارداد بنیاد تعاون ناجا تعیین تکلیف و به بانک شهر فروخته شد.

- مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران گفت: پروژه میلاد یا همان گود برج میلاد بالاخره پس از 10 سال با فسخ قرارداد بنیاد تعاون ناجا تعیین تکلیف و به بانک شهر فروخته شد.

مدیران این بانک گفته اند تامین مالی بیش از 17 هزار میلیارد تومانی این پروژه قرار است از طریق بورس انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا شکرالله بنار صبح امروز(23 فروردین) در نشست خبری که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: سازمان سرمایه گذاری پس از 16 سال از تاسیس، مدلی برای سرمایه گذاری نداشت اما سند جامع سرمایه گذاری تدوین و از سوی شورا تصویب و به مناطق، سازمان ها و شرکت ها ابلاغ شد و بازنگری آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در ساختار جدید، تسهیلگران قرار است برای سازمان سرمایه گذاری سرمایه گذار جذب کنند، توضیح داد: سازمان سرمایه گذاری به صورت قانونی و مشروع به واسطه های سرمایه گذاری که می توانند سرمایه گذار داخلی و خارجی جذب کند، از بین اشخاص حقوقی دارای شرایط به عنوان یکی از طرف های جدید در حوزه سرمایه گذاری معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه «میلاد» به بانک شهر فروخته شد

پروژه «میلاد» به بانک شهر فروخته شد