مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:152021-04-12اقتصادي

دلیل کندی کار پرونده های زلزله در بانک های سی سخت/شرط ارائه تسهیلات بیشتر+فیلم


مدیرکل ستاد بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اخذ و ارائه تسهیلات جدید در نظر گرفته شده از سوی معاون اول رییس جمهور برای زلزله زدگان سی سخت منوط به تسریع در ساخت و ساز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، مدیرکل ستاد بحران به همراه جنتی مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد و رییس ستاد بازسازی زلزله شهرستان دنا از بانک های عامل طرف قرارداد با ستاد زلزله دیدار و بر نحوه چگونگی و روند کاری آنها نظارت کردند.

محمدی مدیرکل ستاد بحران در گفت وگو با فارس در حاشیه این بازدید اظهار کرد: به همراه مدیرکل بنیاد مسکن و رییس ستاد بازسازی زلزله شهرستان دنا از بانک های عامل سی سخت بازدید کردیم تا علت عدم پیشرفت و کندی کار را از نزدیک ببینیم که مشکلات متعددی وجود داشت.

وی گفت: از جمله اینکه متقاضیان تسهیلات زلزله پی گیر پرونده خود نمی شوند و گاها پروسه کاری در بانک را به تأخیر می اندازند که باید اعلام کنیم مردم زلزله زده شهر سی سخت باید در اسرع وقت پیگیر پرونده ها، پروانه ساخت و سایر مجوزات لازم در رابطه با بهسازی منازل خود باشند تا ما هم بتوانیم نسبت به جذب تسهیلات بیشتر برای شهروندان سی سختی اقدام کنیم.

محمدی اظهار داشت: پرونده هایی که به بانک ها ارسال می شود گاها متقاضیان وام برای ضامن زنجیره ای با مشکل روبه رو شدند که از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل کندی کار پرونده های زلزله در بانک های سی سخت/شرط ارائه تسهیلات بیشتر+فیلم

دلیل کندی کار پرونده های زلزله در بانک های سی سخت/شرط ارائه تسهیلات بیشتر+فیلم