مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:102021-04-12اقتصادي

زنجیره آهن و فولاد به شیوه پیاز و سیب زمینی مدیریت می شود!


دبیر انجمن سنگ آهن ایران ضمن هشدار نسبت به عواقب رفتارهای غیرحرفه ای و سیاسی کاری در زنجیره آهن و فولاد، تاکید دارد که هیچ توجهی به طرح جامع فولاد نشده و صرفا براساس بازخوردها و برخی شلوغ کاری های رسانه ای، - زنجیره آهن و فولاد به شیوه پیاز و سیب زمینی مدیریت می شود! دبیر انجمن سنگ آهن ایران ضمن هشدار نسبت به عواقب رفتارهای غیرحرفه ای و سیاسی کاری در زنجیره آهن و فولاد، تاکید دارد که هیچ توجهی به طرح جامع فولاد نشده و صرفا براساس بازخوردها و برخی شلوغ کاری های رسانه ای، درباره نحوه عرضه سنگ آهن، کنسانتره و گندله تصمیم گیری می شود.

سعید عسکرزاده در گفت وگو با ایسنا، ضمن اشاره به عرضه سنگ آهن در بورس کالا، اظهار کرد: در میان محصولات بالادست زنجیره آهن و فولاد، در حال حاضر تنها سنگ آهن مشتری داشته و در گندله با مازاد مواجه هستیم و گندله های تولیدی در اصطلاح روی دست تولیدکننده مانده است و با نرخ پایینی از تولیدکننده خریداری می شود.

دبیر انجمن سنگ آهن ایران با بیان اینکه طبق آمار طرح جامع فولاد که هر ساله توسط یک شرکت متخصص به روز می شود، در حال حاضر 1.

5 میلیون تن مازاد گندله وجود دارد اما با فشار شرکت های فولادی، دولت اجازه صادرات مازاد این محصول را نمی دهد؛ غافل از اینکه این رفتار غلط به زودی سبب کمبود شدید گندله در داخل کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره آهن و فولاد به شیوه پیاز و سیب زمینی مدیریت می شود!

زنجیره آهن و فولاد به شیوه پیاز و سیب زمینی مدیریت می شود!