مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:002021-04-12اقتصادي

تسهیلات برای پزشکانی که در نسخه نویسی الکترونیک مشارکت می کنند


معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت:پزشکان در صورت مشارکت در اجرای نسخه نویسی الکترونیک می توانند با خوداظهاری در سامانه نسخه الکترونیک از تسهیلات استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، مهدی رضایی، معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: در راستای توسعه خدمات الکترونیک سازمان و اجرای طرح ملی نسخه الکترونیک و به منظور تسهیل انعقاد قرارداد با مطب پزشکان متقاضی همکاری با سازمان اعم از عمومی ، متخصص و فوق تخصص ، مقتضی است به قید فوریت و به طرق مناسب از قبیل سازمان نظام پزشکی استان ، تارنمای اداره کل استان ، رسانه های جمعی استانی و به پزشکان دارای پروانه مطب فعال در سطح استان اطلاع رسانی شود.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: پزشکان در صورت مشارکت در اجرای نسخه الکترونیک می توانند با خوداظهاری در سامانه نسخه الکترونیک به نشانی eservices.

ihio.

gov.

ir/psc ثبت نام نموده و سپس طی تماس تلفنی به اداره نظارت اداره کل بیمه سلامت استان اطلاع دهند تا قرارداد آنها ثبت نهایی و در اسرع وقت فعال شود .

  وی افزود: راهنمای این فرایند در زیر سامانه PSC سامانه شرکای کاری به صورت لینک قرار داده شده است، لذا ضروری است موضوع به نحوی برنامه ریزی شود، تا این فرایند به ویژه احراز هویت پزشک ، کنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات برای پزشکانی که در نسخه نویسی الکترونیک مشارکت می کنند

تسهیلات برای پزشکانی که در نسخه نویسی الکترونیک مشارکت می کنند