مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-12ورزشي

فینالیست شدن نفت آبادان به تعویق افتاد


چهارمین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران با پیروزی مهرام تهران همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، چهارمین مضاف دو تیم پالایش نفت آبادان و مهرام تهران در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال  ایران بعدازظهر امروز دوشنبه 23  فروردین ماه در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار شد و طی آن مهرام موفق شد برابر پالایش نفت آبادان به پیروزی دست یابد.

بر همین اساس، چهارمین جدال دو تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، با حساب 86 بر 90 به سود شاگردان علی آرزومندی خاتمه یافت.

این دیدار در وقت قانونی در عدد 76 به تساوی انجامید و دو تیم کار را در وقت اضافه دنبال کردند که در زمان های اضافه، مهرام توانست از غیبت ستاره های نفت استفاده کرده و پیروزی را از آن خود کند.

با احتساب این نتیجه، دو تیم در تعداد پیروزی های خود  به عدد 2 رسیدند و نتیجه دیدار پنجم در روز چهارشنبه، دومین فینالیست این مسابقات را مشخص خواهد کرد.

در این دیدار همچون سه دیدار گذشته، صمد نیکخواه بهرامی با کسب 27 امتیاز و ثبت 6 ریباند و 6 پاس منجر به گل ارزشمندترین بازیکن این دیدار لقب گرفت.

محمد حسن زاده  ستاره ملی پوش نفت آبادان، پیش از آغاز این دیدار دچار مصدومیت شد و این دیدار حساس را از دست داد  اما در 47 ثانیه پایانی توانست برای نفت به مید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فینالیست شدن نفت آبادان به تعویق افتاد

فینالیست شدن نفت آبادان به تعویق افتاد