مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-12پزشكي

طغیان کرونا با 115 بستری طی شب و روز گذشته در خراسان شمالی


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، طی 24ساعته گذشته و تا ظهر امروز 23 فروردین ماه، متأسفانه دو نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت شد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، طی 24ساعته گذشته و تا ظهر امروز 23 فروردین ماه، متأسفانه دو نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت شد.

دکتر سید احمد هاشمی افزود: با بستری 115 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته، هم اکنون 335 بیمار دارای علایم بیماری کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی با تاکید بر زدن ماسک و دوری از تجمعات خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم عروسی و عزا، هوای خوب و گردشگری و دورهمی های خانوادگی مشکلی اصلی و دغدغه ماست چرا که هم اکنون بیشترین میزان شیوع در این تجمعات اتفاق می افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی این دانشگاه، وی درخصوص کرونای انگلیسی اظهارکرد: این ویروس از فردی به فرد دیگر جهش پیدا کرده و ژنتیک آن تغییر می کند همچنین رفتار این ویروس با انسان به گونه ای است که علائم بیماری را در افراد مختلف تغییر داده و نحوه و شدت انتقال و حتی مرگ و میر را افزایش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طغیان کرونا با 115 بستری طی شب و روز گذشته در خراسان شمالی

طغیان کرونا با 115 بستری طی شب و روز گذشته در خراسان شمالی