مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-12پزشكي

9.3 هزار کردستانی غربالگری کرونا شدند/شناسایی 2797 کرونایی در طرح شهید سلیمانی


مدیر گروه آموزش و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم وپزشکی کردستان گفت: از هفته گذشته تاکنون 9 هزار و 360 نفر از گروه های پرخطر و دارای علائم بیماری در استان زیر پوشش طرح شهید سلیمانی قرارگرفته اند.

- حسن محمودی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اقدامات انجام شده در قالب ، اظهار کرد: اطلاع رسانی با هدف رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط تیم های فعال در این طرح با کمک به شناسایی و ارجاع به موقع مبتلایان به مراکز درمانی، رفع موانع قرنطینه، کمک های معیشتی و  فراهم آوری خدمات تکمیل درمان از جمله مواردی است که در این طرح به آن پرداخته می شود.

 وی گفت: طرح شهید سلیمانی در قالب یک هزار و 304 تیم رهگیری، مراقبت در منزل، حمایتی و نظارتی و با هدف پیشگیری از کرونا اجرا شده و بیشترین اطلاع رسانی در زمینه پیشگیری از بیماری توسط تیم های مذکور در سطح استان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تشدید فعالیت تیم های رهگیری طرح شهید سلیمانی در سال جدید با توجه به موج چهارم کرونا انجام شد که طرح آمرین سلامت یکی دیگر از اقدامات این طرح  است.

 مدیر گروه آموزش و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: از آمرین سلامت در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی در اصناف، مشاغل محلی، تجمعات محلی و مراسم ختم و عروسی که امروز مشکل ساز شده اند استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9.3 هزار کردستانی غربالگری کرونا شدند/شناسایی 2797 کرونایی در طرح شهید سلیمانی

9.3 هزار کردستانی غربالگری کرونا شدند/شناسایی 2797 کرونایی در طرح شهید سلیمانی