مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-12سياسي

چطور برنامه ریزی کنیم و از آن فرار نکنیم؟


در کنار اصول علمی که در رشته های مربوط به برنامه ریزی های آموزشی، رشته های مدیریت و همچنین در کتاب های تخصصی که در حوزه برنامه ریزی مشاهده می کنیم، - ایسنا/خراسان رضوی عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی گفت: در کنار اصول علمی که در رشته های مربوط به برنامه ریزی های آموزشی، رشته های مدیریت و همچنین در کتاب های تخصصی که در حوزه برنامه ریزی مشاهده می کنیم، توجه به رویکردهای مهارتی و تجربی هم نباید از نظر دور نگه داشته شود.

دکتر علیرضا آزاد در وبینار انجمن علمی الهیات دانشگاه امام صادق(ع) در خصوص مهارت های تجربی برنامه ریزی روزانه ویژه دانشجویان اظهار کرد: عمده نگرانی و ناکارآمدی افراد در حیطه برنامه ریزی روزانه است.

آن ها مسئله کشف علاقه ها، استعدادها، تقویت اراده، هدفمندی و نظایر آنچه مقدمات عمل به برنامه است را تا حدودی دنبال می کنند و زمانی برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را به آن ها می گوییم عمده آن را یاد می گرفتند اما مسئله و نگرانی اصلی از باب برنامه ریزی های روزانه آن ها است.

وی با بیان اینکه بسیاری مواقع مسائل پیچیده را حل می کنیم اما در حل مسائل ساده تر باز می مانیم، افزود: در کنار اصول علمی که در رشته های مربوط به برنامه ریزی های آموزشی، رشته های مدیریت و همچنین در کتاب های تخصصی این حوزه مشاهده می کنیم، توجه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور برنامه ریزی کنیم و از آن فرار نکنیم؟

چطور برنامه ریزی کنیم و از آن فرار نکنیم؟