مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-12اجتماعي

بازگشایی مدارس منوط به واکسناسیون فرهنگیان


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بازگشایی مدارس برای ارائه خدمات آموزش حضوری در مهر ماه منوط به واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان است، تاکید کرد: - وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بازگشایی مدارس برای ارائه خدمات آموزش حضوری در مهر ماه منوط به واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان است، تاکید کرد: این وزارتخانه متقاضی اولویت فرهنگیان برای دریافت واکسن کرونا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی در پاسخ به این پرسش که آیا برگزاری کلاس های حضوری مدارس منوط به واکسیناسیون دانش آموزان برای پیشگیری از ابتلا به کرونا بوده و این وزراتخانه چه تصمیمی در این رابطه اتخاذ کرده است، گفت: تصمیم گیری برای واکسیناسیون دانش آموزان در مدارس برعهده ستاد ملی مقابله با کرونا است و اولویت بندی ها برای دریافت واکسن کرونا در آنجا انجام می شود.

وی تصریح کرد: ما به عنوان وزارت آموزش و پرورش متقاضی هستیم که اگر بنا باشد از ابتدای مهرماه سال جاری، کلاس ها به صورت حضوری برگزار شوند باید حتما فرهنگیان جزء اولویت دریافت واکسن کرونا قرار داده شوند.

فرهنگیان در 76 کشور در اولویت های دریافت واکسن کرونا حاجی میرزایی یادآور شد: در بررسی هایی که انجام دادیم، مشخص شد از مجموع کشورهای دنیا در حدود 76 کشور فرهنگیان را از اولویت های دریافت واکسن کرونا قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس منوط به واکسناسیون فرهنگیان

بازگشایی مدارس منوط به واکسناسیون فرهنگیان