مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-12سياسي

«دیپلماسی بازی های دیجیتال» منتشر شد


مفهوم شناسی، جایگاه و ارزیابی» نوشته اکبر نصراللهی (رییس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی) و فرزانه شریفی (مدیر انستیتو ملی بازی سازی) منتشر شد.

- کتاب دیپلماسی بازی های دیجیتال: مفهوم شناسی، جایگاه و ارزیابی نوشته اکبر نصراللهی (رییس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی) و فرزانه شریفی (مدیر انستیتو ملی بازی سازی) منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کتاب در هفت فصل بازی های دیجیتال از واژه شناسی تا تاریخچه، اقتصاد بازی ها و سپس مطالعه تحلیلی بازی های دارای بار ایدئولوژی سیاسی و فرهنگی را شامل می شود و توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای منتشر شده است.

در معرفی کتاب دیپلماسی بازی های دیجیتال عنوان شده است: این کتاب به عنوان نخستین اثر ملی در حوزه مطالعه سیاسی بازی های دیجیتال، ضمن ارائه مبانی نظری و گردآوری کاملی از دیدگاه های پژوهشگران داخلی و بین المللی این زمینه، به تحلیل یکی از مهم ترین بازی های سیاسی جهان یعنی بازی ندای وظیفه می پردازد.

این اثر با رویکرد تلفیق دیپلماسی و بازی برای پژوهشگران بعدی به رشته تحریر درآمده است و مولفان آن بر این باورند که ظرفیت بازی برای انتقال ایدئولوژی های فرامتنی فرهنگی، دینی و اجتماعی بسیار عمیق و در عین حال گسترده است و بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دیپلماسی بازی های دیجیتال» منتشر شد

«دیپلماسی بازی های دیجیتال» منتشر شد