مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-12سياسي

جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی (همنا) اعلام موجودیت کرد


مدیر کل سیاسی وزارت کشور از اعلام موجودیت جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی (همنا) با حضور 3 حزب جمعیت فداییان اسلام، مجمع شاهد ایران اسلامی و حزب ثقلین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حمزه امرایی مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور صبح امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران در مورد آخرین مطالب مطرح شده در کمیسیون ماده 10 قانون احزاب گفت: در اولین جلسه کمیسیون ماده 10 احزاب در سال جدید که امروز برگزار شد، تقاضای تاسیس حزب صدای فرهنگیان ایران اسلامی با گستره فعالیت استان تهران در کمیسیون مطرح شد که با اصلاحاتی در مرام نامه و اساس نامه ارائه شده مورد تصویب قرار گرفت.

امرایی خاطر نشان کرد: تقاضای تاسیس حزب خدمت و مطالبه مردمی ایران اسلامی با محدوده فعالیت در استان تهران نیز در جلسه امروز مورد رسیدگی قرار گرفت و اعضای جلسه با اصلاحاتی در مرام نامه و اساس نامه ارائه شده، با این درخواست موافقت کردند.

دبیر کمیسیون ماده 10 قانون احزاب خاطر نشان کرد: اعضای هیئت موسس این دو تشکل سیاسی باید در موعد قانونی نسبت به برگزاری مجمع عمومی تاسیس و تشکیل شورای مرکزی اقدام کنند و مراتب را جهت صدور پروانه به اطلاع کمیسیون ماده 10 احزاب برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی (همنا) اعلام موجودیت کرد

جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی (همنا) اعلام موجودیت کرد