مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-12پزشكي

درخواست شهردار ارومیه برای واکسیناسیون پاکبانان علیه کرونا


انتظار داریم نگاه ویژه ای به پاکبانان شود و این قشر زحمتکش هم همانند کادر درمان در اولویت واکسینه شدن قرار بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، مجید مداوم به زباله ها دست می زنند، نمی توانند حتی با رعایت پروتکل های بهداشتی، از خطر کرونا در امان بمانند.

شهردار ارومیه ادامه داد: از رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و وزیر بهداشت انتظار داریم نگاه ویژه ای به پاکبانان داشته باشد و این قشر زحمتکش  هم همانند کادر درمان در اولویت واکسینه شدن قرار بگیرند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی آذربایجان غربی با بیان اینکه یکی از استان های محروم کشور هستیم، گفت: در طول دوره کرونا اقدامات مختلفی برای تجهیز بیمارستان و توسعه احداث آن در استان انجام داده ایم.

جواد آقازاده در ادامه با بیان اینکه درخواست واکسن برای قشرهای مختلف وجود دارد، افزود:  اولویت این طرح واکسیناسیون  با کادر درمان است.

وی با تشکر از اقدامات شهرداری در مبارزه با کرونا، گفت: آذربایجان غربی اولین استان است که در آن طرح جمع آوری زباله های بیماران کرونایی را با مشارکت شهرداری ها انجام گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه درخواست واکسیناسیون پاکبانان را به وزارت بهداشت انتقال می دهیم، افزود: تلاش می کنیم پاکبانان بالای 50 سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست شهردار ارومیه برای واکسیناسیون پاکبانان علیه کرونا

درخواست شهردار ارومیه برای واکسیناسیون پاکبانان علیه کرونا