مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-12سياسي

مشکلات پروژه راه آهن رشت - انزلی شناسایی و برطرف شود


فرماندار رشت با بیان اینکه راه آهن از پروژه های ملی گیلان است،گفت: مشکلات و موانع این پروژه شناسایی و با مشارکت همه دستگاه های مربوطه حل شود.

- ایسنا/گیلان فرماندار رشت با بیان اینکه راه آهن از پروژه های ملی گیلان است،گفت: مشکلات و موانع این پروژه شناسایی و با مشارکت همه دستگاه های مربوطه حل شود.

علی فتح اللهی در جلسه بررسی مشکلات ناشی از اجرای پروژه راه آهن رشت-انزلی اظهار کرد: توسعه همه جانبه یک کشور و منطقه با ارتقاء زیرساخت راه های مواصلاتی و راه های دسترسی فراهم می شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه گیلان دارای راه هوایی و زمینی، دریایی است، افزود: در حوزه راه آهن در گیلان ضعیف بودیم که خوشبختانه اکنون در استان از چهار راه ارتباطی بهرمند هستیم.

فتح اللهی به مزایای راه ریلی اشاره و اذعان کرد: کوتاه شدن مسیر ارتباطی، سرعت بالا، کاهش هزینه ها و همچنین در عرصه بین اللملی نیز در حوزه ترانزیت کالا و کاهش خطرات جانی در جاده ها، از جمله مزایایی مهم راه آهن است.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه راه آهن از پروژه های بزرگ و ملی گیلان است، ادامه داد: هدف انجام پروژه ها رفاه حال و رضایت مندی مردم است.

وی به انتخابات و پایان دولت تدبیر و امید پرداخت و تصریح کرد: با سرعت بالا همگان باید در اجرای پروژه ملی راه آهن تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات پروژه راه آهن رشت - انزلی شناسایی و برطرف شود

مشکلات پروژه راه آهن رشت - انزلی شناسایی و برطرف شود