مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-12بين الملل

ائتلاف انقلاب 14 فوریه: تا آزادی تمامی زندانیان اعتراضات بحرین ادامه دارد


یکی از مسؤولان ائتلاف انقلاب 14 فوریه بحرین در حمایت از زندانیان سیاسی این کشور تاکید کرد: تا زمانی که تمامی بازداشتی ها آزاد نشوند، اعتراضات ما در بحرین هرگز خاموش نخواهند شد.

- یکی از مسؤولان ائتلاف انقلاب 14 فوریه بحرین در حمایت از زندانیان سیاسی این کشور تاکید کرد: تا زمانی که تمامی بازداشتی ها آزاد نشوند، اعتراضات ما در بحرین هرگز خاموش نخواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، در حالی که مسؤولان رژیم آل خلیفه در پی تظاهرات برای آزادی زندانیان سیاسی در این کشور، تعدادی از آنها از جمله برخی فعالان سیاسی را آزاد کردند اما اعتراضات بحرینی ها برای آزادی تمامی بازداشتی های سیاسی زن و مرد ادامه دارند.

ابراهیم العرادی، مدیر دفتر سیاسی ائتلاف انقلاب 14 فوریه در بحرین نیز در گفتگو با المیادین ضمن تاکید بر تشدید بیماری های زندانیان سیاسی این کشور اظهار کرد: بسیاری از زندانیان سیاسی حاضر در زندان های آل خلیفه در واقع گروگان هستند و تا زمانی که تمامی آنها که تعدادشان به هزاران تن می رسد، آزاد نشوند، اعتراضات ما در بحرین هرگز خاموش نخواهند شد.

العرادی در ادامه گفت: اینکه مسؤولان آل خلیفه این زندانی ها را آزاد نمی کنند در واقع به دلیل ترس آنها از بازگشت جنبش مسالمت آمیز برای اجرای اصلاحات در کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف انقلاب 14 فوریه: تا آزادی تمامی زندانیان اعتراضات بحرین ادامه دارد

ائتلاف انقلاب 14 فوریه: تا آزادی تمامی زندانیان اعتراضات بحرین ادامه دارد