مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-12پزشكي

اورژانس بیمارستان دزفول مانند میدان جنگ شده است


سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به آخرین وضعیت بستری بیماران در بیمارستان گنجویان گفت: هر چند شدت کشندگی ویروس جدید بیشتر نشده اما تعداد مبتلایان بیشتر است به گونه ای که اکنون اورژانس بیمارستان، - مانند میدان جنگ است و در همه اتاق ها، راهروها و هر گوشه ای از بیمارستان یک بیمار مبتلا به کرونا وجود دارد.

دکتر امیر ماندگار در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ادامه روند افزایش مراجعات به مراکز بهداشتی و درمانی اظهار کرد: روزانه 30 تا 40 مورد مثبت قطعی در بیمارستان گنجویان دزفول بستری هستند و اگر روند بیماری این گونه ادامه یابد، بیماران تلنبار می شوند و معاونت درمان باید تمهیدات دیگری برای بستری بیماران بیاندیشد.

وی با اشاره به اعمال محدودیت های 10 روزه، افزود: امیدواریم اجرای این محدودیت ها به خوبی انجام و منجر به کاهش آمار بیماران شود، در غیر این صورت باید از آخرین امکاناتی که در دست داریم استفاده کنیم.

ماندگار گفت: اگر به اتفاقاتی که در دو هفته پیش روی رخ داد توجه کنیم، مشخص می شود که چرا موارد بیماری افزایش یافته است؛ در تعطیلات نوروز هر کسی هر جایی که دلش خواست رفت و دید و بازدیدها انجام شد و هیچ محدودیتی اعمال نشد و اکنون داریم چوب این کارها را می خوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس بیمارستان دزفول مانند میدان جنگ شده است

اورژانس بیمارستان دزفول مانند میدان جنگ شده است