مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-12سياسي

رییس جمهور درگذشت مادر شهیدان ضعیف تن را تسلیت گفت


رییس جمهور درگذشت حاجیه خانم سکینه نجاری مادر شهیدان گرانقدر ابوالقاسم، ژاله و لیلا و همسر شهید والامقام اسداله ضعیف تن را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم سکینه نجاری مادر شهیدان گرانقدر ابوالقاسم، ژاله و لیلا و همسر شهید والامقام اسداله ضعیف تن، اظهار داشت: یاد و نام این اسوه صبر و مقاومت که با ایمان به خدا غم فراق فرزندان و همسر خود را تحمل کرد همواره در خاطر مردم قدرشناس این مرز و بوم خواهد ماند.

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است: انالله و انا الیه راجعون درگذشت مرحومه حاجیه خانم سکینه نجاری مادر شهیدان گرانقدر ابوالقاسم، ژاله و لیلا و همسر شهید والامقام اسداله ضعیف تن، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این اسوه صبر و مقاومت که با ایمان و توکل به خدا، غم فراق فرزندان و همسر خود را تحمل کرد و با صلابت از فرهنگ ایثار و شهادت پاسداری نمود، یاد و نامش همواره در خاطر مردم قدرشناس این مرز و بوم خواهد ماند.

اینجانب این مصیبت را به مردم شریف استان فارس به ویژه خانواده محترم این بانوی مومنه تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با حضرت فاطمه زهرا (س) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور درگذشت مادر شهیدان ضعیف تن را تسلیت گفت

رییس جمهور درگذشت مادر شهیدان ضعیف تن را تسلیت گفت