مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-12سياسي

کسب و کارهای آسیب دیده، از معافیت های مالیاتی استفاده کنند


دبیر شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان با اشاره به ظرفیت های پیش بینی شده در قانون بودجه برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا از کسب و کارهای آسیب دیده خوزستان خواست از معافیت های مالیاتی قانون بودجه استفاده کنند.

- ایسنا/خوزستان دبیر شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان با اشاره به ظرفیت های پیش بینی شده در قانون بودجه برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا از کسب و کارهای آسیب دیده خوزستان خواست از معافیت های مالیاتی قانون بودجه استفاده کنند.

شهلا عموری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی در استان خوزستان و تشدید محدودیت ها در ماه های اخیر، بررسی ها نشان می دهد که بخش قابل توجهی از کسب و کارهای استان خوزستان دچار رکود و چالش های جدی شده اند.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود 22 هزار پرونده دریافت تسهیلات ویژه مشاغل آسیب دیده از شیوع کرونا در استان خوزستان تشکیل شده است، گفت: بر اساس برآوردها، واحدهای تولیدی و کسب و کارهای زیادی در خوزستان دچار آسیب شده اند و باید برای حل این مشکلات، چاره اندیشی کرد.

دبیر شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان با بیان اینکه دولت باید حمایت های خود از فعالیت های اقتصادی را تقویت کند، ادامه داد: در بودجه سال 1400، بخشی از این حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب و کارهای آسیب دیده، از معافیت های مالیاتی استفاده کنند

کسب و کارهای آسیب دیده، از معافیت های مالیاتی استفاده کنند