مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-12ورزشي

از ریز تا درشت السد پیش از تقابل با فولاد


باشگاه السد قطر، حریف فولاد در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از زمان تاسیس خود در 21 اکتبر سال 1969 تاکنون هرگز پیشرفت خود را متوقف نکرده و همیشه در مسیر توسعه و پیشرفت ورزشی به واسطه استعدادهای جوان گام برداشته است و با رویکردی حرفه ای خط مشی خود را مدیریت می کند.

- فولاد در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطری می رود که برای موفقیت در فوتبال، هزینه های بسیاری داشته است.

این تیم متمول و البته پرافتخار در آسیا و لیگ قطر، سخت ترین حریف فولاد در این مرحله به شمار می رود.

آغاز فعالیت السد در فوتبال به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فعالیت تیم السد با حضور چهار دانش آموز قطری با نام های عبدالله بن محمد العطیه، ناصر بن مبارک العی، علی بن محمد العطیه، علی محمد بن علی که در فوتبال آن زمان پیشرفت چشمگیری در فوتبال داشتند و از سویی علاقه ای به حضور در هیچ کدام از باشگاه های فوتبال نداشتند، آغاز شد.

رشته فوتبال در این باشگاه از جمله برجسته ترین رشته ها است و تیم فوتبال این باشگاه نیز پرافتخارترین تیم باشگاهی از نظر قهرمانی در لیگ ها و جام حذفی در قطر است.

نام های مشهوری که در السد توپ زده اند در طول سال های اخیر، بسیاری از چهره های برجسته جهان فوتبال به باشگاه السد قطر در روند رو به رشد آن کمک کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ریز تا درشت السد پیش از تقابل با فولاد

از ریز تا درشت السد پیش از تقابل با فولاد