مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-12سياسي

پروژه آبرسانی به 1500 هکتار از اراضی امیرآباد مهران آماده افتتاح


فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: پروژه آبرسانی به یک هزار و 500 هکتار از اراضی دشت امیرآباد مهران آماده افتتاح است.

- ایلام- فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: پروژه آبرسانی به یک هزار و 500 هکتار از اراضی دشت امیرآباد مهران آماده افتتاح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار جمال شاکرمی صبح دوشنبه در جریان بازدید از پروژه آبرسانی به یک هزار و 500 هکتار از اراضی دشت امیرآباد مهران اظهار کرد: با احداث کانال خاکی به طول سه هزار و 500 متر توسط سپاه امیرالمومنین (ع) آب مورد نیاز اراضی دشت امیرآباد مهران به زودی تامین می شود و در مراسمی آیین بهره برداری این پروژه به صورت رسمی برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: در ادامه اجرای پروژه آبرسانی به یک هزار و 500 هکتار از اراضی دشت امیرآباد مهران، یک هزار و 500 متر قنات نیز توسط سپاه لایروبی شد.

سردار شاکرمی اظهار کرد: این پروژه با تلاش جهادی و با محوریت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، قرارگاه پیشرفت و آبادانی، بسیج سازندگی و با همکاری و همراهی ادارات جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، آب منطقه ای و میراث فرهنگی در دست احداث است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آبرسانی به 1500 هکتار از اراضی امیرآباد مهران آماده افتتاح

پروژه آبرسانی به 1500 هکتار از اراضی امیرآباد مهران آماده افتتاح