مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-12سياسي

مهلت 10 روزه کمیسیون انرژی به دولت برای اعطای مجوز تنفس خوراک به پالایشگاه ها


سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از مهلت 10 روزه این کمیسیون به دولت برای اعطای مجوز تنفس خوراک به پالایشگاه ها خبر داد و گفت: در صورت اهمال قوه مجریه اعمال ماده 234 که درخواست تعدادی از نمایندگان است به هیات رییسه ارسال خواهد شد.

- مالک شریعتی سخنگوی کمیسیون انرژی کامل اجرا شود و دولت و صندوق توسعه هم همه تلاش خود را در این زمینه انجام می دهد و امیدواریم سریع تر مصوبه هیأت امنای صندوق توسعه ملی در این باره صادر شود.

وی افزود: با توجه به تأکید کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی مبنی بر ضرورت تصویب اعطای تنفس خوراک از سوی هیأت عامل صندوق توسعه برای احداث پترو پالایشگاه ها و با توجه به مهلت 10 روزه مندرج در آیین نامه، فرصت 10 روزه به کمیسیون انرژی داده شد تا این کمیسیون نظرش را در مورد اعمال ماده 234 قانون آیین نامه داخلی مجلس به هیأت رییسه مجلس اعلام کند و این کمیسیون هم همین مهلت را در نظر گرفت تا ظرف 10 روز آینده جلسه هیأت امنای صندوق توسعه ملی برای اعطای مجوز تنفس خوراک برای احداث پترو پالایشگاه ها در نظر گرفت.

ضمن این که در این نشست نظر کمیسیون انرژی به صراحت به دولت به منظور اجرای قانون پترو پالایشگاه ها اعلام شد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: اعلام نظر نهایی کمیسیون انرژی مجلس به هیأت رییسه مجلس بعد از مهلت در نظر گرفته (10 رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت 10 روزه کمیسیون انرژی به دولت برای اعطای مجوز تنفس خوراک به پالایشگاه ها

مهلت 10 روزه کمیسیون انرژی به دولت برای اعطای مجوز تنفس خوراک به پالایشگاه ها