مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-12فناوري

کاربران ایرانی به طور متوسط 56 دقیقه در روز بازی می کنند


20 درصد از بازیکنان بازی های رایانه ای در ایران که جمعیتی بالغ بر 6 میلیون و 500 هزار نفر هستند، از پلتفرم رایانه برای بازی استفاده می کنند و به طور متوسط 56 دقیقه در روز با این پلتفرم بازی می کنند.

- 20 درصد از بازیکنان بازی های رایانه ای در ایران که جمعیتی بالغ بر 6 میلیون و 500 هزار نفر هستند، از پلتفرم رایانه برای بازی استفاده می کنند و به طور متوسط 56 دقیقه در روز با این پلتفرم بازی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگرچه واژه بازی رایانه ای بعضا به کل بازی های ویدئویی اطلاق می شود؛ اما به شکل تخصصی این واژه برای پلتفرم رایانه که شامل دستگاه های رایانه شخصی و لپ تاپ هستند به کار می رود.

معاونت پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای یا مرکز تحقیقات بازی های دیجیتال (دایرک) در تازه ترین پژوهش خود مبتنی بر پیمایش ملی مصرف بازی های دیجیتال در ایران که سال 1399 انجام شد، شاخص ترین اطلاعات استفاده از پلتفرم رایانه در میان بازیکنان ایرانی را در قالب گزارشی تهیه و منتشر کرده است.

بر این اساس نتایج این گزارش که با عنوان نمای نزدیک 1398- پلتفرم رایانه: رسوخ منتشر شده است، نشان می دهد این پلتفرم مسیر پرفرازو نشیبی را در این سال ها شاهد بوده است و علی رغم از دست دادن بخشی از بدنه بازیکنان جوان و نوجوان خود؛ همچنان بخشی از بازیکنان قدیمی را به خود وفادار نگه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربران ایرانی به طور متوسط 56 دقیقه در روز بازی می کنند

کاربران ایرانی به طور متوسط 56 دقیقه در روز بازی می کنند