مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:302021-04-12پزشكي

تأثیر مثبت یک واکسن شخصی سازی شده در درمان سرطان


پژوهشگران بیمارستان مانت ساینای ، یک واکسن شخصی سازی شده ارائه داده اند که می تواند تاثیر مثبتی در درمان سرطان داشته باشد.

- پژوهشگران "بیمارستان مانت ساینای"، یک واکسن شخصی سازی شده ارائه داده اند که می تواند تاثیر مثبتی در درمان سرطان داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از بیمارستان مانت ساینای (Mount Sinai Hospital)، نتایج یک آزمایش نشان می دهد که یک واکسن شخصی سازی شده سرطان که با کمک سامانه محاسباتی مانت ساینای ابداع شده، هیچ نگرانی در زمینه ایمنی ایجاد نمی کند و مزایای احتمالی را در بیماران مبتلا به سرطان های گوناگون از جمله سرطان ریه و مثانه در پی دارد که با خطر عود کردن همراه هستند.

دکتر توماس مارون (Thomas Marron)، از پژوهشگران این پروژه گفت: اگرچه ایمنی درمانی، تحول بزرگی در درمان سرطان ایجاد کرده است اما اکثریت قریب به اتفاق بیماران، یک واکنش بالینی قابل توجه را با کمک این درمان ها تجربه نمی کنند.

واکسن های سرطان معمولا اهداف مربوط به تومور را که سیستم ایمنی می تواند آنها را تشخیص دهد و به آنها حمله کند، ترکیب می کنند.

این واکسن ها حاوی یک داروی کمکی نیز هستند که سیستم ایمنی بدن را آماده می کنند تا اثر آنها را به بالاترین اندازه ممکن برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر مثبت یک واکسن شخصی سازی شده در درمان سرطان

تأثیر مثبت یک واکسن شخصی سازی شده در درمان سرطان