مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:302021-04-12ورزشي

توضیحات رییس کمیته وضعیت در مورد پرونده پرسپولیس و خلیل زاده


رییس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: وضعیت پرسپولیس و استقلال خاص است و آنها در میانه دولتی بودن و یا نبودن گرفتار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جمشید نورشرق درباره وضعیت بدهی باشگاه ها در فوتبال ایران اظهار داشت: این نکته واقعاً مهم است زیرا بازخورد بدهی ها در فوتبال ایران مناسب نیست.

یادم می آید زمانی وضعیت به شکلی بود که با هر مبلغی قرارداد بسته می شد توجهی به لزوم ایفای تعهدات و پرداخت به موقع وجوه نبود.

پس از مدتی اگر اختلاف های ناگریزی بین مربیان و بازیکنان با باشگاه ها به وجود می آمد این مسأله تبدیل به وضعیت نامساعدی برای باشگاه ها می شد.

وی افزود: این امر سبب تولید و تکثیر انبوه بدهی ها و انتقال آنها از فصلی به فصل دیگر می شد.

در حال حاضر طبق همکاری ارکان فدراسیون فوتبال از یکسو و سازمان لیگ از سوی دیگر مدیران و البته باشگاه ها وضعیت خیلی متفاوت تر شده است.

شاید به این دلیل که انتظارمان خیلی ایده آل است از وضعیت موجود خیلی راضی نباشیم اما حقیقت این است تحول مهمی در طول یکسال و نیم اخیر رخ داده است.

رییس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال تصریح کرد: رییس و سرپرست دبیرکلی فدراسیون که از نزدیک با بحث بدهی ها درگیر هستند واقعاً می خواهند شرایط بدهی ها از وضعیت فعلی به سامان تر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات رییس کمیته وضعیت در مورد پرونده پرسپولیس و خلیل زاده

توضیحات رییس کمیته وضعیت در مورد پرونده پرسپولیس و خلیل زاده