مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-12پزشكي

رکوردزنی بستری کرونا در البرز / علوم پزشکی: نیازمند بیمارستان صحرایی هستیم


مهرداد بابایی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه وضعیت کرونا یی استان البرز اصلا خوب نیست، گفت: از نظر تعداد بیماران بستری از پیک سوم بیماری در استان گذشتیم و پیک چهارم کرونا از 3 پیک دیگر بسیار شدیدتر است.

وی افزود: هزار تخت برای بیماران کرونایی استان در نظر گرفته بودیم که در حال حاضر این تخت ها پر شده و به دنبال تخصیص 500 تخت دیگر برای این بیماران هستیم و ناچاریم به سراغ استفاده  از نقاهتگاه ها و بیمارستان های صحرایی برویم.

خروج غیرضروری از منزل به منزله استقبال از مرگ است این مقام مسؤول با تاکید بر لزوم همکاری مردم در اجرای محدودیت های کرونایی، اظهار کرد: متاسفانه امروز صبح مردم بدون ماسک و یا با ماسک در پارک ها و بوستان ها در حال ورزش کردن بودند و باید گفت که خروج غیرضروری از خانه به منزله  استقبال از مرگ است.

وی با اشاره به شدت پیشروی  بیماری کرونا نسبت به موج های اول تا سوم این بیماری، افزود: در استان البرز در پیک اول  500 بیمار بستری، پیک دوم  620 بیمار و پیک سوم 920 بیمار در بیمارستان های استان بستری بودند، در حالیکه امروز و در پیک چهارم 946 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردزنی بستری کرونا در البرز / علوم پزشکی: نیازمند بیمارستان صحرایی هستیم

رکوردزنی بستری کرونا در البرز / علوم پزشکی: نیازمند بیمارستان صحرایی هستیم