مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-12پزشكي

تداوم طغیان کرونا در مازندران!


طغیان کرونا در مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود منع ابلاغ قانون منع تردد خودروهای غیربومی از شهر قرمز به شهری دیگر با وضعیت قرمز، همچنان این موضوع آن طور که باید، - ایسنا/مازندران طغیان کرونا در مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود منع ابلاغ قانون منع تردد خودروهای غیربومی از شهر قرمز به شهری دیگر با وضعیت قرمز، همچنان این موضوع آن طور که باید، جدی گرفته نشده است.

پلاک های غیربومی همچنان در مازندران جولان می دهند و از سوی دیگر، هنوز برخی از مشاغل سطح دو تا چهار در برخی شهرستان ها به صورت کاملا هوشمند به کار خود ادامه می دهند.

سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در این استان اشاره کرد و گفت: در 24 ساعت گذشته تعداد 297 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی تصریح کرد: در همین مدت 221 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: هم اکنون 1196 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 197 نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم طغیان کرونا در مازندران!

تداوم طغیان کرونا در مازندران!