مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-12اقتصادي

نظارت بر ترخیص 500 هزار تن نهاده مواد اولیه خوراک دام و طیور


رییس شبکه دامپزشکی بندرانزلی گفت: در سال گذشته بر ترخیص بیش از 500 هزار تن نهاده مواد اولیه خوراک دام و طیور نظارت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مهدی موسوی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بندرانزلی از جهت واردات و ترخیص نهاده های دامی یکی از مبادی مهم و اصلی کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به جایگاه ویژه بندرانزلی در واردات نهاده های دامی، افزود: بیش از 500 هزار تن انواع نهاده های دامی شامل ذرت، جو، کنجاله، ارزن و غیره تحت نظارت شبکه دامپزشکی بندرانزلی از طریق کنترل اسناد بهداشتی کشورهای مبدا، بازدیدهای ارگانولپتیک، نمونه برداری و آزمایشات از گمرک بندرانزلی و منطقه آزاد انزلی ترخیص شده است.

موسوی ادامه داد: محوطه بندری انزلی با مساحت بیش از 77 هزار متربع انبار و 55 هزار تن سیلوی نگهداری موقت نهاده مواد اولیه خوراک دام و طیور است که در حال حاضر تحت ضوابط بهداشتی دامپزشکی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه با بهره برداری از طرح های توسعه ای بندرگاه انزلی ظرفیت نگهداری از کالا نیز افزایش می یابد، تاکید کرد: بندرگاه انزلی اولین و بزرگترین بندر سواحل جنوبی دریای خزر در منطقه ای جلگه ای و ساحلی است که نقش بسزایی در رونق کریدور شمال به جنوب ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر ترخیص 500 هزار تن نهاده مواد اولیه خوراک دام و طیور

نظارت بر ترخیص 500 هزار تن نهاده مواد اولیه خوراک دام و طیور