مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-12سياسي

نیروی های مسلح نمود عینی خودکفایی و اقتدار هستند


جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تکیه بر توان داخلی و استفاده از دانش بومی را از لازمه استقامت و دستیابی به موفقیت دانست و گفت: نیروی های مسلح نمود عینی خودکفایی و اقتدار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی، در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی در همدان، گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم بصیرت، پایداری و استقامت چراغ روشن مسیر حرکت و رمز عبور از بحران ها و دستیابی به رشد و پیشرفت کشور است.

وی افزود: این نکات لازمه و رمز موفقیت برای عبور سالم، سربلند و افتخار آفرین کشور از بحران هایی است که استکبار جهانی برای کشور ایجاد کرده است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی گفت: بصیرت همان چراغ راه و قطب نمایی است که ما را در مسیر درست و صحیح قرار داده و از انحراف جلوگیری می کند، همچنین بصیرت به معنای ارتقای آگاهی و دانش برای بی اثر کردن نقشه های مذبوحانه دشمنان نظام اسلامی است.

وی اظهار کرد: قرار نیست دشمن از ما راضی باشد و ما را راحت به حال خود بگذارد ما هم بنا نداریم از خواسته ها و دستورات آنان تبعیت کنیم بلکه تصمیم داریم با پیروی از فرامین رهبری انقلاب روی پای خود ایستاده و دشمن را شکست دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی های مسلح نمود عینی خودکفایی و اقتدار هستند

نیروی های مسلح نمود عینی خودکفایی و اقتدار هستند