مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-12سياسي

قرارداد تأمین آب شرب شهر کرمان به زودی عملیاتی می شود


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: قرارداد تأمین آب شرب شهر کرمان و واحدهای صنعتی به زودی با حضور استاندار کرمان عملیاتی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا پورابراهیمی صبح دوشنبه در نشست مشترک مدیرعامل انتقال آب خلیج فارس، مدیر شرکت گل گهر، رییس هیأت مدیره شرکت مس با وی در خصوص مسائل مربوط به تأمین آب شهرستان کرمان، ضمن تشکر از تلاش و زحمات دست اندرکاران حوزه انتقال آب گفت: با توجه به تنش آبی شدید، نیاز واحدهای صنعتی و همچنین بخشی از تعهدات مربوط به شرکت انتقال آب خلیج فارس در مورد آب آشامیدنی؛ قرارداد تأمین آب شهر کرمان و واحدهای صنعتی خلیج فارس با حضور استاندار کرمان عملیاتی می شود.

وی افزود: خوشبختانه استاندار کرمان در این زمینه حمایت های لازم را انجام داده و به زودی موضوع عقد قرارداد با شرکت ها با حضور علی زینی وند در روزهای آینده نهایی می شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به برگزاری این نشست و هماهنگی های انجام شده بتوانیم هر چه سریع تر خبرهای خوبی را در خصوص تأمین آب آشامیدنی و صنعت به مردم از تخصیص سهمیه آب خلیج فارس به کرمان انجام بدهیم.

پورابراهیمی همچنین اعلام کرد: مذاکرات انجام شده با شرکت انتقال آب خلیج فارس به جز تخصیص آب به بخش شرب و صنعت برای شهر کرمان، امکان انجام عملیات اجرایی مسیر تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد تأمین آب شرب شهر کرمان به زودی عملیاتی می شود

قرارداد تأمین آب شرب شهر کرمان به زودی عملیاتی می شود