مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:102021-04-12سياسي

آخرین آمار فوتی ها و بستری های کرونایی در دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود


سخنگو و جانشین رییس ستاد مقابله با کروناویروس استان سمنان از افزایش بستری های کروناویروس این استان به 336 بیمار خبر داد.

- ایسنا/سمنان سخنگو و جانشین رییس ستاد مقابله با کروناویروس استان سمنان از افزایش بستری های کروناویروس این استان به 336 بیمار خبر داد.

حبیب الله خجسته پور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به روند افزایشی مبتلایان به کووید19 در این استان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته 267 مبتلای جدید در مراکز درمانی و بیمارستانی استان سمنان و در مناطق تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود شناسایی شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ادامه داد: با شناسایی این موارد جدید شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان های هشتگانه این استان به 29 هزار و931 بیمار رسید.

سخنگوس ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس از جان باختن سه بیمار مبتلای دیگر در بیمارستان های استان خبر داد و افزود: با جان باختن این سه بیمار جدید، شمار فوتی ها و قربانیان کووید19 در استان از ابتدای همه گیری تا کنون به 958 نفر رسید.

خجسته پور از ترخیص 39 مبتلای دیگر طی شبانه روز گذشته خبر داد و اضافه کرد: این مبتلایان پس از بازیابی سلامتی کامل با حال عمومی مناسب از بیمارستان های استان ترخیص شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار فوتی ها و بستری های کرونایی در دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود

آخرین آمار فوتی ها و بستری های کرونایی در دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود