مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:102021-04-12سياسي

یک شهر مقاوم در برابر زلزله خواهیم ساخت


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روند بازسازی مناطق زلزله زده دنا بازدید کرد و گفت: یک شهر مقاوم در برابر زلزله خواهیم ساخت که دیگر نگرانی برای مردم وجود نداشته باشد.

-   حسین کلانتری در حاشیه این بازدیدها افزود: تمام تلاش خود را به کار می گیریم که قبل از پایان مرداد ماه مردم دنا در خانه های خود ساکن شوند.

وی روند بازسازی خانه ها را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: سرعت ساخت و سازها نیز مطلوب بوده و از مصالح ساختمانی مقاوم در برابر زلزله استفاده شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از همه دستگاه های مرتبط با بازسازی شهرستان دنا و به ویژه ستاد بازسازی شهر سی سخت و روستاهای اطراف خواست سرعت در روند بازسازی و بهسازی را در اولویت همه کارها قرار دهند و هیچ فرصتی را از دست ندهند تا به زودی شاهد اتمام و تکمیل منازل مسکونی باشیم.

کلانتری با تاکید بر اینکه استحکام منازل مسکونی و توجه به کیفیت به کارگیری مصالح از اولویت هاست تاکید کرد: یک شهر مقاوم در برابر زلزله خواهیم ساخت که دیگر نگرانی برای مردم وجود نداشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بازدید در محلات مختلف شهر سی سخت از نزدیک روند بازسازی خانه های سطح این شهر را مورد ارزیابی قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شهر مقاوم در برابر زلزله خواهیم ساخت

یک شهر مقاوم در برابر زلزله خواهیم ساخت