مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:102021-04-12سياسي

تفسیر امیرالمومنین(ع) برای اولین بار در جهان اسلام منتشر می شود


«امیر بیان»، تفسیر حدیثی امیرالمومنین امام علی (علیه السلام) در یک جلد به همراه متن و ترجمه قرآن کریم که ذیل هر صفحه از قرآن کریم احادیث تفسیری امام علی (علیه السلام) درج شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، امیر بیان ، تفسیر حدیثی امیرالمومنین امام علی (علیه السلام) در یک جلد به همراه متن و ترجمه قرآن کریم که ذیل هر صفحه از قرآن کریم احادیث تفسیری امام علی (علیه السلام) درج شده است، برای اولین بار در جهان اسلام تنظیم و تدوین و به زودی توسط انتشارات شهیدکاظمی منتشر می شود.

این تفسیر حدیثی برای اولین بار به شکل یک جلدی با بیش از 1000صفحه که در آن 4500 حدیث از امام علی (علیه السلام) و بیش از 1500 حدیث دیگر از بقیه امامان نیز استفاده شده (یعنی بیش از 6000 حدیث) که بیش از 2600حدیث آن احادیث تفسیری امام علی (علیه السلام) است و الباقی در زمره احادیث اعتقادی، اخلاقی، حکومت، سیاست، اجتماعی و تربیتی و.

از آن حضرت است.

در این مصحف شریف در هر صفحه در ذیل آیات قرآن متن احادیث تفسیری آمده تا خواننده با متنی دو سویه یعنی: قرآن و عترت در کنار هم بهره مند شود.

همچنین از ویژگی های بارز در تدوین این اثر منحصر به فرد استفاده از 80 دوره کتاب تفسیری و بیش از 500 عنوان کتاب حدیثی و تاریخی شیعه و سنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفسیر امیرالمومنین(ع) برای اولین بار در جهان اسلام منتشر می شود

تفسیر امیرالمومنین(ع) برای اولین بار در جهان اسلام منتشر می شود