مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-12ورزشي

تشریح شرایط تمرینی تیم بسکتبال سه نفره بانوان برای المپیکی شدن


سرمربی تیم بسکتبال سه نفره بانوان با اشاره به شرایط تمرینی تیمش برای حضور در دو رویداد گزینشی المپیک گفت: شانس مان برای کسب سهمیه در دومین رویداد که در مجارستان برگزار می شود، - بیشتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم بسکتبال سه نفره بانوان خردادماه آینده در دو رویداد مصوب فیبا (فدراسیون جهانی بسکتبال) شرکت می کند تا در صورت کسب امتیاز لازم برای نخستین بار سهمیه حضور در بازی های المپیک را کسب کند.

برای حضور در این دو رویداد که به میزبانی اتریش و مجارستان برگزار می شود، اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران هفته گذشته آغاز و به مدت پنج روز پیگیری شد.

نیکا بیک لیک لی سرمربی تیم بسکتبال سه نفره دختران ایران ضمن تشریح روند برگزاری این اردو و نتایج به دست آمده در آن، گفت که شاگردانش تا پیش از اعزام به محل برگزاری رویدادهای مصوب فدراسیون جهانی بسکتبال هفت مرحله اردوی دیگر در پیش دارند.

وی با تاکید بر اینکه اردوی نخست تیم بسکتبال سه نفره بانوان در مجموعه ورزشی دخانیات و در حالت قرنطینه کامل برگزار شد، خاطرنشان کرد: بعد از اتمام لیگ بازیکنان هیچ تمرین و مسابقه دیگری هم نداشتند.

بعضاً تیم بازیکنان خیلی پیش از فینال لیگ از دور رقابت های باشگاهی کنار رفته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح شرایط تمرینی تیم بسکتبال سه نفره بانوان برای المپیکی شدن

تشریح شرایط تمرینی تیم بسکتبال سه نفره بانوان برای المپیکی شدن