مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-12اقتصادي

زولبیا و بامیه 70 درصد گران شد


رییس اتحادیه شیرینی فروشان مشهد گفت: افزایش دستمزد نیروی کار و افزایش قیمت اقلامی همچون روغن و نشاسته باعث افزایش 70 درصدی قیمت زولبیا و بامیه در ماه رمضان امسال شده است.

محمد فرزانه در گفت وگو با ایسنا در ارتباط با قیمت اقلام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: طبق سنوات گذشته از 15روز پیش از آغاز ماه مبارک رمضان، در اتحادیه بازار را رصد و آنالیز می کنیم و قیمت های پیشنهادی خود را به اتاق اصناف و سازمان صمت جهت پیگیری و مطرح شدن در کمیسیون های نرخ گذاری و نظارت ارسال می کنیم، تاکنون نامه ای در پاسخ به نامه نرخ های پیشنهادی زولبیا و بامیه و نان شیرمال ارسال نشده و قیمت در هاله ای از ابهام است.

وی با اشاره به اینکه نسبت به سال گذشته روغن مایع افزایش قیمت چشم گیری داشته یا مثلا امسال نشاسته کیلویی 14 هزار تومان خریداری می شود در حالی که سال گذشته کیلویی 6 هزار تومان بوده، ادامه داد: همچنین در خصوص بحث انرژی به تازگی خبری منتشر شده که با 7 درصد گرانی مواجه خواهیم بود و از همه مهم تر، دستمزد نیروهای کار بیش از 40 درصد گران شده است.

رییس اتحادیه شیرینی فروشان مشهد ادامه داد: تمامی این موارد باعث می شود تا در ماه مبارک رمضان اقلامی مانند زولبیا تا حداقل 70 درصد افزایش قیمت داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زولبیا و بامیه 70 درصد گران شد

زولبیا و بامیه 70 درصد گران شد