مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-12پزشكي

آیا وجود کرونای برزیلی و آفریقایی در تهران صحت دارد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نادر توکلی معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران اظهار کرد: هنوز علائمی در بیماران کرونایی تهران مبنی بر ابتلای آن ها به ویروس کرونای جهش یافته برزیلی با آفریقای جنوبی دیده نشده است و تا به امروز وجود .

- معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران درباره وجود ویروس های کرونای برزیلی و آفریقای جنوبی در تهران توضیحاتی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نادر توکلی معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران اظهار کرد: هنوز علائمی در بیماران کرونایی تهران مبنی بر ابتلای آن ها به ویروس کرونای جهش یافته برزیلی با آفریقای جنوبی دیده نشده است و تا به امروز وجود این نوع ویروس های جهش یافته در تهران به اثبات نرسیده است.

توکلی گفت: در حال حاضر بیشتر بیماران مبتلا به کرونا از نوع جهش یافته انگلیسی هستند و تعداد کمتری از بیماران به نوع قدیمی و کلاسیک بیماری کرونا مبتلا شده اند.

او بیان کرد: از تمام شهروندان تقاضا دارم که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و در صورت داشتن علائم بیماری حتما با پزشک مشورت کرده و خود را قرنطینه کنند.

رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک از انتقال و چرخش بیماری کرونا پیشگیری خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا وجود کرونای برزیلی و آفریقایی در تهران صحت دارد؟

آیا وجود کرونای برزیلی و آفریقایی در تهران صحت دارد؟