مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-12اقتصادي

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در یزد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد از آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان 1400 در این استان خبر داد و گفت: مراکز توزیع انواع موادغذایی به ویژه اقلام لبنی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل پایگاه اطلاع رسانی سازمان صمت در این استان، محمدرضا علمدار یزدی با اشاره به اهمیت آغاز طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در سطح استان، اظهار کرد: در ادامه طرح نظارتی نوروز 1400 که تا پایان فروردین ماه ادامه دارد، طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان 1400 را نیز از شنبه مورخ 21 فروردین 1400 با برقراری اکیپ های ویژه کنترلی و تشدید اقدامات نظارتی تا پایان ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

وی افزود: اجرای طرح رمضان با عنایت به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای انواع موادغذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتیینی، میوه و سبزیجات، روغن، خرما و شیرینی‎ های مرسوم این ماه صورت می‎ گیرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: این طرح با هدف پیشگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها و خدمات در استان و پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع به موقع کالا و خدمات پر تقاضای این ماه، انجام می‎شود.

علمداریزدی تاکید کرد: تشدید نظارت و بازرسی بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی ، برخورد با تخلفات احتمالی و تسریع در رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در یزد

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در یزد