مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:302021-04-12پزشكي

آماده سازی بیمارستان صحرایی برای بستری بیماران کرونایی در البرز


سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در شرایط فعلی خروج از منزل به منزله به استقبال مرگ رفتن است به همین دلیل توصیه اکید به مردم به ویژه افراد مسن و با بیماری زمینه ای این است که جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

- ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در شرایط فعلی خروج از منزل به منزله به استقبال مرگ رفتن است به همین دلیل توصیه اکید به مردم به ویژه افراد مسن و با بیماری زمینه ای این است که جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

مهرداد بابایی روز یکشنبه 23 فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اظهار کرد: متاسفانه شیب شیوع کرونا در استان بسیار تند است و طی دو هفته از لحاظ تعداد بیماران بستری، از سه پیک قبلی عبور کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: متاسفانه هر هزار تختی که برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده بود پر شده و از دیروز بخشی از تخت های عادی بیمارستان ها هم این بیماران تخصیص داده شده است.

این مسئول اضافه کرد: از دیروز اقدامات لازم برای آماده سازی بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه در استان در حال انجام است تا اگر شرایط بدتر از این شد بتوانیم از ظرفیت آنها برای بستری بیماران استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی بیمارستان صحرایی برای بستری بیماران کرونایی در البرز

آماده سازی بیمارستان صحرایی برای بستری بیماران کرونایی در البرز