مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:202021-04-12پزشكي

تنها نیمی از مردم ماکو ماسک می زنند


رییس شبکه بهداشت و درمان ماکو و دبیر ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس شهرستان گفت: موج چهارم کووید 19 در شهرستان کشنده تر خواهد بود و اگر مردم دستورالعمل ها را رعایت نکنند تخت های بیمارستان ماکو جوابگوی بیماران نخواهد بود.

- دکتر رحیم صمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه حداقل باید 85 تا 90 درصد جامعه از ماسک استفاده کنند و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت بکنند، افزود: درحالی که در سطح ماکو این آمار نزدیک 50 درصد است و شاهد شروع موج چهارم کووید 19 هستیم.

رییس شبکه بهداشت و درمان ماکو از دلایل عمده شیوع موج چهارم و وضعیت قرمز شهرستان را تجمعات مختلف در مناسبتهایی نظیر چهارشنبه سوری، عید نوروز، عروسی ها و عزاداری و تشییع جنازه ها، تجمعاتی بسیار سنگین در صفوف مرغ که مردم از اقصی نقاط شهرستان حضور داشتند، کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی فردی و عمومی توسط اکثر مردم و صاحبان مشاغل و برخی ادارات و سازمانها، کاهش نظارتهای ارگانهای 24 گانه، افزایش مسافرتها و دید و بازدیدهای مناسبتهای مختلف، عادی انگاری های موجود بین عموم مردم و برخی مسئولان نسبت به موج سهمگین چهارم یاد کرد.

وی در ادامه در تشریح عمده دلایل مطرح شده از سوی مردم برای رعایت نکردن موارد بهداشتی و عادی انگاری آن ها در وضعیت حاکم اظهار کرد: تعدادی هنوز بر وجود کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها نیمی از مردم ماکو ماسک می زنند

تنها نیمی از مردم ماکو ماسک می زنند