مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 03:302021-04-12دانش

افزایش اعضای هیئت علمی در دانشگاه تبریز


مهرداد خان ماکو ، مدیر بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از افزایش شمار اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز در مقایسه با کارکنان این دانشگاه خبر داد و گفت: - مدیر بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری دانشگاه تبریز گفت: از افزایش شمار اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز در مقایسه با کارکنان این دانشگاه خبر داد.

مهرداد خان ماکو ، مدیر بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از افزایش شمار اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز در مقایسه با کارکنان این دانشگاه خبر داد و گفت: هم اکنون 769 هیئت علمی و 766 غیر هیئت علمی در دانشگاه تبریز مشغول به فعالیت هستند.

خان ماکو در ادامه با تاکید بر اینکه تعداد اعضای هیئت علمی در مقایسه با کارکنان این دانشگاه افزایش داشته است، مطرح کرد: در حال حاضر 671 هیئت علمی به طور رسمی و 98 هیئت علمی نیز به صورت پیمانی در دانشگاه تبریز انجام وظیفه می کنند.

مدیر بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری دانشگاه تبریز با اشاره به وضعیت اعضای غیر هیئت علمی این دانشگاه، تصریح کرد: از 769 هیئت علمی دانشگاه تبریز، 19 نفر مربی، 258نفر استادیار، 307 نفر دانشیار و 185 نفر استاد تمام هستند و از مجموع 766 کارمند این دانشگاه، 36


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اعضای هیئت علمی در دانشگاه تبریز

افزایش اعضای هیئت علمی در دانشگاه تبریز