مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 03:102021-04-11پزشكي

دهن کجی برخی صنوف دهدشت به محدودیت های کرونایی/زور مسؤولان به متخلفان نمی رسد


در حالی که محدودیت های کرونایی از هفته گذشته در دهدشت اعمال شده است اما فعالیت دلخواه برخی از صنوف پرخطر نشان می دهد زور مسؤولان تنها به چند واحد صنفی بازار روز رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، 14 ماه از ورود ویروس منحوس دلخوش کرده و امیدوار بودند زودتر از شر این بیماری خلاص شوند اما در سال جدید با عادی انگاری و بی تفاوتی نسبت به دستورالعمل ها چنان می تازد و جان می گیرد که صدای ناقوس مرگ حالا در هر کوی و برزنی به گوش می رسد.

آمار مبتلایان به کرونا سیر صعودی به خود گرفته است همه بخش های بیمارستان، اورژانس و راهروهای این مراکز درمانی مملو از بیمارانی است که در اضطراب نفس آخر بودن شب را به سختی به روز می رسانند.

شرایط بحرانی شهرستان مسؤولان را بر آن داشت تا پیش از اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیلی 2 هفته ای را آغاز کنند.

اصناف بازار روز و شب بازار و مراکز تجاری اطراف به خاطر واقع شدن در مرکز شهر با وجود مقاومت برخی از کسبه تعطیل شدند با این حال بسیاری از مشاغل پرخطر و زمینه ساز تجمعات، با سهل انگاری و بی مسؤولیتی نسبت به سلامت جامعه همچنان به ارائه خدمات مشغول هستند.

عروسی های شلوغ و مراسم های عزاداری اموات به عنوان 2کانون اصلی در انتقال ویروس بارها از زبان متولیان شبکه بهداشت و درمان اعلام شد این در حالی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهن کجی برخی صنوف دهدشت به محدودیت های کرونایی/زور مسؤولان به متخلفان نمی رسد

دهن کجی برخی صنوف دهدشت به محدودیت های کرونایی/زور مسؤولان به متخلفان نمی رسد