مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 02:252021-04-11اقتصادي

بازار نیمه بسته سنندج/ مغازه داران معترض به محدودیت ها


دومین روز از اعمال محدودیت های ستاد مقابله با کرونا نیز به پایان رسید اما اجرای محدودیت ها در سطح شهر سنندج به صورت انتخابی و نصفه و نیمه بوده است.

- با گذشت دو روز از تعطیلی 10روزه همگام با سراسر کشور در سنندج، هرچند تعدادی از پاساژهای تجاری بسته شده بودند اما تعدادی نیز کاملا باز بوده و تمامی مغازه های آن نیز در حال فعالیت و مردم نیز همانند روزهای عادی درحال خرید بودند.

در خیابان های اصلی شهر سنندج به دلیل حضور بیشتر ماموران انتظامی، بیشتر مغازه ها بسته بودند اما در کنار هر مغازه صاحب مغازه نیز حضور داشت و پس از دور شدن نیروهای پلیس مشتری های خود را به داخل مغازه هدایت می کرد.

یکی از آبمیوه و بستنی فروشی های مرکز شهر سنندج که به تازگی مغازه وی به دلیل تجمع بیش از مردم در خارج از مغازه بسته شده بود می گوید که اجرای محدودیت های این چنینی برای کنترل موج جدید کرونا کارساز نخواهد بود زیرا پیش از نوروز علاوه بر تجمعات زیاد و شلوغی بازار هیچ شهری قرمز نشد.

وی می افزاید که وضعیت قرمز کنونی شهر سنندج به مسافرت های نوروزی و برگزاری مهمانی های شلوغ برمی گردد اما در نهایت با تصمیم مسئولان دود این بی توجهی باید به چشم مغازه داران و اصناف شهر برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار نیمه بسته سنندج/ مغازه داران معترض به محدودیت ها

بازار نیمه بسته سنندج/ مغازه داران معترض به محدودیت ها