مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 02:002021-04-11ورزشي

استقلال فریب شکست های اخیر الاهلی را نخورد/ فولاد کار بزرگی کرد


با این که الاهلی در ماه های اخیر نتایج خوبی در لیگ عربستان نگرفته، اما می تواند در لیگ قهرمانان برای استقلال خطرناک باشد.

- اصغر طالب نسب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استقلال و الاهلی از تیم های قدیمی، ریشه دار و دارای افتخار در کشور خود و قاره آسیا هستند و لذا دیدار بین دو تیم را می توان یک دیدار جذاب و جالب دانست.

با اینکه الدحیل و الشرطه هم تیم های بسیار خوبی هستند، اما تصور من این است که رقابت اصلی برای صدرنشینی در این گروه بین استقلال و الاهلی باشد.

هافبک پیشین آبی پوشان در ادامه بیان داشت: البته گویا الاهلی در دو سه ماه گذشته شرایط مطلوبی نداشته و نتایج بدی در لیگ عربستان گرفته و جایگاه این تیم هم در لیگ حرفه ای عربستان چندان مطلوب نیست، اما این دلیل نمی شود که بچه های ما این حریف را دست کم بگیرند.

اینجا آسیا است و تیم ها با شرایط متفاوت و انگیزه های مضاعف در دیدارهای آن شرکت می کنند.

الاهلی هرچقدر هم که در لیگ عربستان ضعیف ظاهر شده باشد، در این رقابت ها شرایط متفاوتی خواهد داشت، به خصوص که بازی ها هم در زمین این تیم انجام می شود.

وی افزود: کشورهای عربی و در راس آنها عربستان به خوبی راه استفاده و حتی سوء استفاده از شرایط میزبانی را بلد هستند و این ممکن است برای آبی پوشان به ویژه در دو دیداری که با الاهلی دارد ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال فریب شکست های اخیر الاهلی را نخورد/ فولاد کار بزرگی کرد

استقلال فریب شکست های اخیر الاهلی را نخورد/ فولاد کار بزرگی کرد